La Fundació

FUNDACIÓ MELQUR

La Fundació Melqur té com a objectiu la difusió i aplicació del Mètode Melqur, que us oferim amb la convicció que una altra manera de viure és possible, i que cal, que val la pena, recuperar la mirada innocent i sàvia que per legítima herència ens correspon.

Hem caminat llargament per arribar a aquesta contrada del camí i aturar-nos, mirar enrere i, satisfets, somriure. El cert és que no ha estat fàcil ni tan sols lleuger o esperançador, si valorem el temps viscut des de paràmetres comercials o de èxit popular. El nostre treball ha transcorregut mig en l’ombra, curulls de regals vèiem com, tots ells, s’aplegaven desaprofitats en els nostres cors, els nostres ulls, i en les nostres mans. En el nostre dia a dia, però, el camí per on hem caminat amb constància i persistència, continua transcorrent impenetrable i alhora sereníssim perquè ell si sap on condueix. I ens ha conduït aquí, a la creació de la Fundació Melqur, la qual cosa era en principi un somni, mes tard un propòsit, darrerament una convicció i, ara, una realitat.

L’inici d’aquest projecte bé de molt anys enrere, quan plens d’una innegable bona voluntat, un grup de persones vàrem emprendre la idea de realitzar un treball d’acollida i d’atenció en teràpies vibracionals, on el segell personal fos, de manera íntima, i només coneguda per nosaltres, la total sinceritat de les nostres accions, un mòbil profundament altruista i el compromís individual de reflexar en la nostra vida privada allò que en el nostre cor i en la nostra ment percebíem com a cert.

En la nostra ignorància i ingenuïtat no podíem saber que ens esperava en el futur, certament l’univers va prendre’ns la paraula, i vàrem poder desenvolupar un mètode de teràpia vibracional que hem aplicat, i apliquem, a milers de persones al llarg dels últims 14 anys. Juntament amb la joia i l’innegable privilegi que això comporta, la pròpia aplicació del mètode en nosaltres mateixos, ens ha sotmès a un intens treball de revolució personal, aquest treball no ha estat teòric o de laboratori, sinó que ha remogut, i remou, els nostres fonaments de manera dràstica, obligant-nos cada dia, a retrobar-nos en un espai de sinceritat sense màscares ni subterfugis.

Els “supervivents” ens hem consolidat en un grup cohesionat i invulnerable, on una profunda amistat ens nodreix i ens reforça, quasi sense paraules, en el nostre caminar del dia a dia. I és des d’aquí, que mirem amb respecte i amor totes aquelles persones que un moment o altre han estat en la nostra vida, reconeixent la seva labor. Alguns d’ells, han estat claus i d’una importància cabdal en aquest projecte, que nosaltres considerem tan d’ells com nostre. A tots ells, a tots vosaltres, la nostra sincera amistat i agraïment per compartir, en aquest moment i/o en el passat, un temps de les vostres vides.

Site de la Fundació Melqur en la Coordinadora Catalana de Fundacions.